ЧНГ и отново на ясла

Новата година дойде! Аз не можах да я дочакам както си трябва, защото така ми се доспа, че нямаше как просто. Имахме гости, които ми донесоха много подаръци, както и много неща за гризане.

Аз помагах като дупчих варените картофи с пръсти

Уморен от игри и дупчене си легнах да спя в обичайното за мен време. Оставих големите сами и горките ми играчки са понесли сериозни щети!

На другия ден си поиграхме на двора и хапнахме вкусни праскови

После включихме и играчките в игрите, защото много им беше доскучало


Понеделник дойде неусетно и сутринта ме събудиха рано-рано, още беше тъмно навън. Трябвало да ходим на ясла. Това пък какво беше?!? Реших да не разпитвам много и се намазах с крем както всяка сутрин.

Чудя се какво ли значи и думичката „кокона“, звучи странно…

После нарамих жабата на гръб и тръгнахме навън

Честита Нова година, пожелавам ви много игри и нови играчки!!!

One thought on “ЧНГ и отново на ясла

  1. Pingback: Нова година – нов късмет в Блог на Богомил "Бого" Шопов

Вашият коментар

