Коледно

Честита Коледа!

Надявам се, че сте получили много подаръци, аз каквото можах направих по въпроса! Разбира се, и мен не ме отминаха подаръците, въпреки, че аз малко се поуплаших от тях:

Оказа се, че в шарения пакет има интересни и вкусни неща! Добре, че баба Сиси се осмели да го отвори вместо мен!

Празничната вечер не мина и без задължителните наздравици – кой с ракийка, кой с плодов сок

Дядо се прави на каубой, но шапката му нещо не е наред

На другия ден пак на мен се падна да чистя!

Сега с нетърпение чакам да дойде Нова година, защото пак ще има празненство, но този път у нас и в моята стая!

Вашият коментар

