Разходка на по бира

След като вече имам цяла годинка живот, в конституцията за деца пише, че трябва мама и тате да ме разхождат повече и да ми дават да облизвам празно бирено шишенце.

Така или иначе изведоха ме на разходка, на която се запознах с тигърчето Петьо:

24032009142

След това, щъкайки насам-натам си намерих нещо маса ценно и исках да видя дали е вкусно:

24032009144

Мама, обаче си помисли, че лапам боклук и веднага ми го взе. Аз разбира се, веднага и казах, че не е така, а тя си помисли, че рева:

24032009145

Аз след това се опитах отново да си го взема, ама се оказа, че масата е по-голяма от мене и ще трябва да порастна:

24032009146

Най-сетне стигнахме и до облизването:

24032009150

След като се полюляхме добре с мама се прибрахме пеша, за да може да ми заякнат краката, да не са вече от кашкавал.

Това е !

One thought on “Разходка на по бира

Вашият коментар

