Вече съм на 1 годинка!

Много благодаря на всички, които дойдоха да ми честитят рожденния ден или се обадиха да ме поздравят. Получих най-страхотните подаръци на света, с които дълго време ще тормозя любимите си родители! Ураааа! Ето и снимките от тържеството:

img_0720

Това съм аз в новите ми дрешки и в очакване на малко торта

dscf4947

img_0722

Тортите се оказаха две, обаче ги сложиха на недостъпно за мен място, поне докато пристигнат повечето гости

dscf4938

Първият подарък – страхотна люлка от баба и дядо! Става и за на двора и за в стаята.

dscf4979

img_0745

Имах си и компания на моята възраст – братовчедка ми Симона и прекрасната София

img_0734

Всичко си вървеше чудесно, но изведнъж започнаха да ме карат да правя странни неща! Първо тази работа с тортата…

img_0740

… се оказа голяма работа! Обаче вместо да ме оставят да си се омажа хубаво както се полага на един рожденник, бях измит и пристъпихме към следващия маймунджелък. Наредиха ми разни неща по пода и ме гледаха при кое ще отида

img_0757

Никой май не остана изненадан от избора ми, но определено татко беше най-доволен. С това официалната част приключи и дойде ред на игрите!

img_0793

img_0798

img_0778

img_0803

Накрая вече бях толкова изморен, че се наложи Мони да ме закара до леглото с количката за играчки 🙂 Благодаря ви за чудесния ден!

Вашият коментар

