Още два дена до рожденния ми ден

Само 2 дена остават до денят в който ще стана на 1 годинка. Сега докато татко прави нещо на компютъра, а аз дъвча памперс искам да кажа, че много благодаря на всички, които ще дойдат на партито ми.

Освен всичко, моите родители, са ме изтипосали с 2 снимки в сайта на памперс. Aз разбира се най-се харесвам на тази:

One thought on “Още два дена до рожденния ми ден

  1. Здравй, юнак! Ти още си малък та ще ти кажа за една грешка дето си написал по-горе…
    Само 2 дена остават до денят в който ще стана на 1 годинка.
    трябва да е
    Само 2 дена остават до деня, в който ще стана на 1 годинка.

    значи махаш буквичката т и слагаш една запетайка…

    това със запетайкит важно да знаеш. Едни такива никакви, но много са важни!

Вашият коментар

