Петък

Днес времето беше толкова хубаво, че още щом станах от предиобедната си дрямка, излапах едно пюре и измъкнах мама и татко навън.

dscf47151

Ето ме и мен, похапвам соленка на моста, защото то не може само да се върви!

dscf4711

Разходката продължи с много по-интересната водичка, която си тече отстрани на улицата. Отидох да я проуча по-отблизо

dscf4746

Тъкмо си бях нагазил добре и злата мама какво?  Издъъъърпааа меееее уаааааа

dscf4748

После ме замъкнаха далеч от водата и падна голяма игра. Както се полага на изморени хора, на връщане седнахме за по бира на близкото заведение

dscf4821

Наздраве!

dscf4819

2 thoughts on “Петък

  1. Колко малък – и вече пие бира! Бре! :))
    Този мост е уникален, бтв. Сега като го виждам сух, обаче, не мога да го позная:))))

  2. Може ли и мен да осиновите? Обещавам да не годя при водата и да си пия биричката 🙂

Вашият коментар

