Дългата разходка

Тъй като при нас вече цяла седмица си е същинско лято, днес мама и татко най-сетне ме измъкнаха на разходка за повече от един час.

dscf3814

Вече сме на път, градът е далеч зад нас, а ние сме се отправили към място, наречено Света гора (Hollywood)

dscf3822

След изморителното изкачване с количка слязох да се поразтъпча. Обувките ми, както обикновено, си имат собствени идеи за това, къде трябва да се стъпва.

dscf3825

АКО-check negative!

dscf3836

Харесахме си пейка и седнах да си почина с малко биричка и съботната преса.

dscf3852

Оказа се, че в раницата тайно се е промъкнал пътник без билет!

dscf3856

Постлаха ми одеало на земята и аз се напасох доволно с трева и сухи листа. Мина едно черно куче и ми изяде бибата!

dscf3860

Спускане по преките пътеки и страхотната ми off-road количка.

dscf3794

One thought on “Дългата разходка

  1. Леле,колко си пораснал:)Сладур:)

    п.с.момента с Ако-negative,ме насълзи от смях:)

Вашият коментар

