Паякът

Днес ми купиха кола! Не знам защо й викат паяк, колата си върви много добре, особено като си мърдам краката. Има различни копчета и даже може да пее, ама май няма да й сложат батерии скоро. Имали горчив опит с човека от столчето ми… Ето ме и мен в новата ми кола (паяк):

dscf2939

А ето тук как се трудя! Гледам си пощата, защото на ден получавам по стотици важни писма. Засега ползвам компютъра на мама, но скоро ще трябва да ми купят отделен.

dscf2941

One thought on “Паякът

  1. е това е ве4е добра новина-тъкмо си търся шофиор за форда-да не пие и да кара внимателно-нает си Косе (при твоите ще ти е трудно – нямат кола ;-))) )

Вашият коментар

