Изгреяло ми бебенце

Много се радвам сутрин на изгрева, който съвпада по някаква слуайност с моето папкане. Хм, да се чуди човек, защо когато трябва да си цокна млекцето, нещото излиза и почва да свети … Чудотии.

Eй това се вижда от прозореца ни сутрин. Не, че нещо се вижда, щото тати не може да снима (хи, хи)

След като папна малко, се излягам, ей така, да ми се смели млекцето и да не ме дрънчи тумбачето, все едно съм изпил 3 литра бира …

Разбира се, че не винаги успявам да смеля всичко. Как да го направя с това слънце в очите. След малко отивам да нанкам и да оставям слънцето да си работи, за да може да има парички за батерии и да свети и утре пак.

Чао слънце !

7 thoughts on “Изгреяло ми бебенце

  1. Pingback: Ех, чудото на Интернет в Личен блог на Богомил "Бого" Шопов.

Вашият коментар

