Върнах се!

Миналата събота двете баби и дядото ме метнаха в колата и ме докараха на странно място при хора, които ми изглеждаха смътно познати. За всеки случай реших да им взема страха още от началото и три дена ревах както само аз умея. Мисля, че схванаха кой командва парада. Тук не е зле, разходките са много приятни, изпълнени с голямо друс-друс. Дават ми и различни пюрета, които аз ям с огромен апетит. Чак лъжицата рядко уцелва устата, но с повечко старание омитам по едно бурканче. Бира продължават да не ми дават, въпреки, че те си пийват доста редовно!

2 thoughts on “Върнах се!

  1. От тези големите на бира не разчитай! Един съвет от мен, Косе – прохождай по-бързо и сам ще си я взимаш. Стои в хладилника на вратата. 🙂

  2. е … срамна срамота! Може ли да не ти дават бира??? Я, едно бързо оплкаване в Правата на човека или където там се оплакват бебешоците …

Вашият коментар

