Птиците

Напоследък в леглото ми има всякакви животинчета: мечки, крава, един лос, любимия ми Изумруд (той е куче и не е виновен, че откачалките го кръстиха така), жирафа Мъдрьо, който все още говори само немски и мечтае някой ден пак да види приятелите си хипопотамите от зоологическата градина във Виена. В храстите зад гърба ми се крият даже лъвове понякога. Аз съм им свикнал и не се плаша, но една сутрин тъкмо се бях събудил и това пиле увисна отгоре ми. Мисля, че е крайно време да се направи нещо по въпроса с безразборно летящите из стаята играчки!!!

4 thoughts on “Птиците

  1. Ама не си ли запленен от пиленцето – как се люлее и трепти? Ние си имаме зелено папагалче 😀

  2. Ами, така е в зоологическата, хаха.

    Ах, че си сладък!! Чудя се на кого ли си се метнал да пишеш толкова смешно. :Р

    Много целувки и поздрави, и да не забравиш, че имаш кака, която може и да ти даде ново животинче в скоро време!

Вашият коментар

