Имен ден за мен

Първия ми имен ден, започва със снимка, която направих със статива на тате. Да видим как ще завърши, макар, че имам някаква идея.

Докато моите животни още спят, аз използвам случая да напиша нещо в блога си и да им кажа, че много ги обичам и да им благодаря за вкусното папкане, разходките (макар и много) и за сменянето на памперсите (което аз обещавам да им върна един ден, ако има нужда).

Сега лягам да спя, защото съм страшно изморен от нощното спане и трябва да дремна малко. Хайде да ми е честито името Константин и да ми носи много късмет. За другото, сам ще се погрижа.

One thought on “Имен ден за мен

Вашият коментар

